Jäsenelle

* Muista pitää omat jäsentietosi ajantasalla, että saat viimeisimmät viestit liitosta ja yhdistykseltä.

Tähtiammattilaispäivät 11.–12.10.2024 Tampereella kokoaa liiton eri alojen tähdet yhteen. Luvassa on kiinnostavaa ohjelmaa muun muassa työhyvinvoinnista ja JHL:n eri ammattialojen ajankohtaisista aiheista. Tapahtumassa kuulet myös Suomen eturivin esiintyjiä ja inspiraatiopuhujia!

Yhdistyksemme tukee osallistuvaa jäsentä maksamalla 50€ osallistumismaksun / päivältä eli 2 päivää on 100€ majoituksella. Ilman majoitusta osallistumismaksu on 30 euroa kurssipäivältä. (2 pv = 60 euroa)

Voit tehdä vapaamuotoisen hakemuksen sähköpostilla puheenjohtaja Kirsi Hartikaiselle, kirsi.hartikainen@hyvaks.fi Osallistumismaksu peritään ennakkomaksuna noin kolme viikkoa ennen kurssin alkua. Ole siis ajoissa yhteydessä puheenjohtajaan.

Keski-Suomen Sote-henkilöstö JHL ry 192 ala- ja aluekohtaisten luottamusmiesten vaalit

Vaalitoimikunta ilmoittaa hallituksen päätöksen mukaisesti todeta sopuvaalien tuloksen seuraavilla toimialueilla:

·        Liisa Minkkinen, Pohjoinen alue

·        Sari Koski, Kukkumäen ruokapalvelukeskus

·        Juha Hämäläinen, Pelastuslaitos, päällystö

·        Markku Kytömäki, Pelastuslaitos, miehistö.

Vaalitulos tältä osin on vahvistettu yhdistyksen kevätkokouksessa.

Hallitus päättää myöhemmin erikseen muiden toimialueiden vaalien uudelleen järjestämisestä ajankohdasta, ja samassa yhteydessä toteutetaan myös Jämsän alueen vaalit.