Vapaa-ajanviettopaikka Tönölä (päivitys kesken)

JHL 192 omistaa vapaa-ajan kiinteistön, Tönölän, Petäjäveden kunnassa, Ala-Kintaus-järven rannalla, noin 22 km Jyväskylästä Keuruun suuntaan.

Osoite: Kaunistontie 11, 41920 Kintaus.

Tönölän varusteet: tv-antenni ja TV, jääkaappi, sähköhella, mikroaaltouuni, sähkölämmitys, takka. Päärakennuksessa on yksi huone ja keittiötila, pesutilat ja sauna, jossa puukiuas ja WC on pukutilan yhteydessä. Piha-alueella on aittarakennus, puuvaja ja grillikatos.

Yhdistyksen JHL 192 jäsenillä on mahdollisuus varata mökkiä omaan käyttöön.

Vuokraus alkaa sunnuntaina klo 18.00 ja kestää keskiviikkoon klo 15.00 asti.

Keskiviikosta alkaa vuokraus kello 15.00 - ja loppuu perjantaina kello 15.00.

Perjantaina alkaa vuokraus kello 15.00 -  ja loppuu sunnuntaina kello 15.00.

Isommat ryhmät/tilaisuudet/juhlat 85 €/ vrk. Näistä tulee ilmoittaa varauksen yhteydessä.

Hinnat on su ilta - pe 45 € /yö/ vrk, ja Pe - su 75 € /yö/ vrk.

Vuokra maksetaan tilille: FI55 5290 0250 2020 56 viimeistään kolme päivää ennen vuokrauksen alkamista.

Varauksen peruutus on maksuton, jos se tehdään viikkoa ennen varausta. Muussa tapauksessa veloitetaan 45 € peruutusmaksu.

Seuraavan varauksen voi tehdä kun edellinen varaus on käytetty. Mikäli jonossa ei ole henkilöitä, jotka eivät ole saaneet kertaakaan mökkiä vuokrattua, niin vuorossa oleva voi varata mökin.

Ilmoita myös lemmikkieläimestä varauksen yhteydessä.  Lemmikkieläimet on sallittu varsinaisessa mökissä,  mutta vieminen nukkuma-aittaan on kielletty. Lemmikkieläinten aiheuttamasta ylimääräisestä siivouksesta, kaikissa sisätiloissa veloitetaan 50 euroa.

Varaukset tehdään s.postilla osoitteeseen .. ja varauskalenteri..

Avain noudetaan sairaala Nova 1 infosta esittämällä JHL 192 jäsenkorttia tai puhelinkortilla. Avain palautetaan myös samaan paikkaan oman varauksen päättymisen jälkeen.

Mattojen pesu Tönölässä on ehdottomasti kielletty sekä sähkön kytkeminen Tönölän ulkopuolisiin, sähköä kuluttaviin laitteisiin. Mökki tulee jättää siistiksi ja siihen kuntoon, että heti seuraavan vuokralaisen on kiva tulla! Omat lakanat, tyynyliinat, pyyhkeet, talouspaperit, hyttysmyrkyt, lauteiden pyyhkeet ja henk.kohtaiset tavarat mukaasi.

Sunnuntaisin kello 15.00 - 18.00 välillä on Tönölän isännän huoltotyöaika Tönölässä.

Tönölän isäntänä toimii..

Tönölä