Tönölän talkoot on la 18.5.2024 klo 11 alkaen. Sitovat ilmoittautumiset ja erikoisruokavaliot 12.5. mennessä s.postilla sotehenkilostojhl192@gmail.com Talkoissa arvotaan osallistujien kesken, kuka saa viettää juhannuksen Tönölässä viikonlopun hinnalla. Paljon tekemistä ulkona pihatöitä ja mökin siivousta. Saunakin lämpiää.

Tervetuloa!

Vapaa-ajanviettopaikka Tönölä (varauskalenteri puuttuu)

JHL 192 omistaa vapaa-ajan kiinteistön, Tönölän, Petäjäveden kunnassa, Ala-Kintaus-järven rannalla, noin 22 km Jyväskylästä Keuruun suuntaan.

Osoite: Kaunistontie 11, 41920 Kintaus.

Tönölän varusteet: tv-antenni ja TV, jääkaappi, sähköhella, mikroaaltouuni, sähkölämmitys, takka. Päärakennuksessa on yksi huone ja keittiötila, pesutilat ja sauna, jossa puukiuas ja WC on pukutilan yhteydessä. Piha-alueella on aittarakennus, puuvaja ja grillikatos.

Yhdistyksen JHL 192 jäsenillä on mahdollisuus varata mökkiä omaan käyttöön 18.5.2024 kevättalkoista alkaen.

Vuokraus alkaa sunnuntaina klo 18.00 ja kestää keskiviikkoon klo 15.00 asti.

Keskiviikosta alkaa vuokraus kello 15.00 - ja loppuu perjantaina kello 15.00.

Perjantaina alkaa vuokraus kello 15.00 -  ja loppuu sunnuntaina kello 15.00.

Myös 1 vrk eli yhden yön vuokraus on mahdollinen.

Isommat ryhmät/tilaisuudet/juhlat 115 €/ vrk. Näistä tulee ilmoittaa varauksen yhteydessä.

Toukokuu, syys- ja lokakuussa vuokraushinta on su ilta - pe 45€/yö/vrk ja pe -su 75€/yö/vrk.

Kesä-, heinä- ja elokuun hinta on su ilta - pe 63 € /yö/ vrk, ja Pe - su 105 € /yö/ vrk.

Vuokra maksetaan tilille: FI55 5290 0250 2020 56 viimeistään kolme päivää ennen vuokrauksen alkamista.

Varauksen peruutus on maksuton, jos se tehdään viikkoa ennen varausta. Muussa tapauksessa veloitetaan vuorokauden hinta (45€/63€) peruutusmaksuna.

Seuraavan varauksen voi tehdä kun edellinen varaus on käytetty.

Ilmoita myös lemmikkieläimestä varauksen yhteydessä.  Lemmikkieläimet on sallittu varsinaisessa mökissä,  mutta vieminen nukkuma-aittaan on kielletty. Lemmikkieläinten aiheuttamasta ylimääräisestä siivouksesta, kaikissa sisätiloissa veloitetaan 50 euroa.

Varaukset tehdään s.postilla osoitteeseen katri.asp-dalfidan@hyvaks.fi   ja varauskalenterista näet viimeisin tilanteen.

Huom! Avaimen noutoa ei ole enää, vaan avain on valmiina Tönölässä avainkoodi kaapissa ulko-oven vieressä. Koodin avainta varten vuokraaja saa tekstiviestillä, kun varausaika alkaa ja maksu on varmistettu.

Mattojen pesu Tönölässä on ehdottomasti kielletty sekä sähkön kytkeminen Tönölän ulkopuolisiin, sähköä kuluttaviin laitteisiin. Mökki tulee jättää siistiksi ja siihen kuntoon, että heti seuraavan vuokralaisen on kiva tulla! Omat lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet mukaasi.

Sunnuntaisin kello 15.00 - 18.00 välillä on Tönölän huoltoryhmä töissä Tönölässä.

Tönölän huoltoon liittyvissä asioissa voi ottaa yhteyttä Timo Rämöön, puh. 0400 811 616.

Tönölä
Nukkuma-aitta