Noormarkku-Rauma matka 28.-29.8.2021

Jäsenmatka Noormarkun Ruukissa, opastettu vanha Rauma ja omatoimimatka Kylmäpihjajan majakkasaaressa. Lauantai-sunnuntai 28.8.-29.8.2021.

Hei jäsenet! Lähde mukaan mukavaan ja viihtyisään jäsenmatkalle kulttuurikierrokselle Noormarkun Ruukkiin, opastettu vanha Rauma ja omatoiminen Kylmäpihlajan Majakkasaari. Jäsenen matkahinta on 150.00 € ja avecin 180.00 €. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 9.8.21 kello 12.00 mennessä pääsivun alla olevaan ilmoittautumistaulukkoon (https://192.jhlyhdistys.fi) tai sähköpostilla katri.asp-dalfidan@ksshp.fi. Maksa tilille: FI03 5290 0220 3509 51 Keski-Suomen sairaanhoitopiirin JHL ry/Matkatili K-SOP,viimeistään maanantaina 9.8.2021. Tervetuloa mukaan. Toivottaa JHL 192 Hallitus.

MATKAOHJELMA:

LAUANTAI:

06:45 Lähtö Jyväskylästä Keuruun kautta kohti Poria. Omakustanteinen kahvitauko on matkalla.

11.00 Saavutaan Noormarkun Ruukkiin, jossa nautitaan pöytiin tarjoiltuna kolmen ruokalajin Kartanolounas Klubilla.

12.00 Tehdään 1,5 h opastettu Ruukkikierros. Mikäli keli on huono, sateinen niin siirrytään sisätiloihin Ahlström Voyage-näyttelyyn.

13.30 Jatketaan kuljettajan johdolla kohti Raumaa. Voidaan ajaa Reposaaren ja Yyterin hiekkarantojen kautta, jossa voidaan pysähtyä lyhyesti n. 20 min. ajan.

15.30-17.00 Saavutaan Raumaan ja tehdään kävelykierros Vanhassa Raumassa paikallisoppaan johdolla. Mahdollisuus myös teema- tai rooliopastus.

Noin klo 17 majoittuminen Scandic Rauma -hotelliin, joka sijaitsee n. 600 m päässä Vanhasta Raumasta. Ilta on ryhmän omaa aikaa.

SUNNUNTAI

Hotelliaamiainen, ja auton pakkaus. Aamupäivällä vielä on omaa aikaa Rauman keskustassa omien toiveiden mukaisesti.

Noin klo 11.30 SIIRTO Poroholman vierassatamaan.

12.00-15.40 Saaristoristeily Kylmäpihlajan majakkasaarelle, sisältää meno-paluun lauttamatkat sekä kalakeittolounaan Kylmäpihlajan Majakkaravintolassa. Saarella aikaa 2 h.

N. 15.45 Kuljettaja ja bussi ryhmää vastassa kotimatkaa varten, huom!. Bussi jää kuljettajan kanssa Raumalle. Paluumatkalla omakustanteinen kahvitauko matkalla.

N. klo 20.00 Saavutaan takaisin Keuruulle, jonka jälkeen vielä jatko Jyväskylään.

PS: Ilmoittaumiset ovat sitovia 9.8. klo 12 jälkeen, joten sen jälkeen ei saa rahojaan pois ilman lääkärintodistusta ellei matkatoimisto/hotelli/tai Suomen maa evää matkustamista.

Tapahtumiíin ilmoittautumiset ilmoittautumislomakkeella tapahtumakohtaisesti

(tai sähköpostilla ensisijaisesti katri.asp-dalfidan@ksshp.fi ja jos kysymyksiä niin voi kirjoittaa Katrin loman aikana heinäkuussa (12.7.-1.8.) Riitalle, riitta.varjoranta@gmail.com)

Tapahtumat, matkat

Osallistumismaksut maksetaan